Referent(ka) servisních zakázek
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má technické povědomí, nenechá se zaskočit žádnou situací a má chuť učit se novým věcem.
Naši zákazníci jsou z celého světa, takže je potřeba nebát se komunikovat v angličtině – především emailem, ale i po telefonu.
Přidej se k nám a staň se klíčovou osobou mezi zákazníky, dodavateli a naším týmem!
👉 Co bude Tvým úkolem:
· připravovat cenové nabídky na náhradní díly a servisní práce dle požadavků zákazníků
· zajišťovat realizaci a dokončení svých zakázek
· budeš denně komunikovat se zákazníky – naslouchat, s úsměvem poradit a vyřešit jeho požadavky a přání
· organizovat servisní zásahy, koordinovat náš servisní tým a řešit případné reklamace
· spolupracovat s projektovým a servisním týmem
🎯 Koho hledáme:
· máš SŠ nebo VŠ vzdělání ideálně technického směru
· jsi samostatný/á, spolehlivý/á a máš tah na branku
· zvládáš organizaci více věcí najednou a komunikace s lidmi je ti přirozená
· nezalekneš se ani stresu nebo náročných situací se zákazníky
· dorozumíš se anglicky (min. úroveň B1) – denní komunikace
· znalost polštiny je výhodou
· ovládáš MS Office
✅ Co nabízíme:
· motivující mzdové ohodnocení dle zkušeností
· 5 týdnů dovolené + 3 dny zdravotního volna
· elektronická stravenková karta (225 Kč/den)
· flexibilní pracovní doba (8 hodin)
· nové, moderní a přátelské pracovní prostředí
· prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj
· firemní cafeterie s kávou a čajem zdarma
· firemní jazykové kurzy (AJ) zdarma v sídle firmy
· pravidelné týmové akce i zahraniční teambuildingy
Napiš nám! Pokud nás zaujme Tvůj životopis, pozveme si Tě na osobní pohovor, kde Tě rádi blíže poznáme.